107beauty.sk

Pravidlá prepravy a vrátenia tovaru

107beauty.sk ponúka dodanie približne 1-5 pracovných dní ako našu štandardnú možnosť dodania pre všetky objednávky tovaru.

Čas spracovania zásielok

Objednávky sú zvyčajne spracované do 1. pracovného dňa. Objednávky nie sú expedované cez víkendy alebo sviatky.

Ak dôjde k výraznému oneskoreniu odoslania objednávky, budeme vás kontaktovať prostredníctvom vášho e-mailu.

Poštovné a odhady doručenia

Poplatky za dopravu pre vašu objednávku budú vypočítané a zobrazené pri pokladni.

 

Spôsob doručenia: Odhadovaný čas doručenia: Cena doručenia:
GLS 1 až 5 praconých dní
  • V rámci Slovenska GLS pri platbe prevodom alebo kartou 4 eurá, dobierka +1,20 euro
  • Pri objednávke nad 100 eur je doprava zdarma

 

Zahraničné objednávky budú vykalkulované v pokladni a výška dopravy sa líši od konkrétnej krajiny doručenia.

Dodacie lehoty sú založené na objednávkach zadaných od pondelka do piatku.

Potvrdenie zásielky a sledovanie objednávok

Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní, ktorý bude obsahovať vaše sledovacie číslo (číslo). Sledovacie čísla budú aktívne do 24 hodín od dokončenia objednávok a platieb.

Zrušenie objednávky

Ak vyžadujete zrušiť objednávku, ktorú ste si už objednali, pošlite nám e-mail na adresu 107beauty@gmail.com s číslom vašej objednávky Zrušenie objednávky musí byť vykonané do 24 hodín od zadania objednávky. Urobíme všetko pre to, aby sme vyhoveli vašej žiadosti!

Ak vašu objednávku zrušíme, dostanete e-mail s upozornením na zrušenie. Za všetky položky, ktoré sme zrušili, vám budú vrátené peniaze. Ak chcete požiadať o novú objednávku alebo máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, kontaktujte nás na 107beauty@gmail.com

Poškodené položky alebo chýbajúce balíky

Ak ste dostali poškodenú položku, uschovajte si prijatý tovar spolu s originálnym prepravným balíkom a pošlite nám e-mail s číslom vašej objednávky a kontaktným telefónnym číslom. Poskytneme vám pokyny na vrátenie pôvodného produktu. Keď skontrolujeme a potvrdíme, že produkt je poškodený, pošleme vám náradu za poškodený produkt.

Ak ste balík nedostali, alebo vám balík chýba, opýtajte sa svojich rodinných príslušníkov. Niekedy môže dôjsť k prípadnému premiestneniu balíka, takže kontrola okolitých oblastí by bol najlepší prvý krok. Ak stále nájdete svoj balík, pošlite nám e-mail a my zahájime pátranie po nedoručenej zásielke.

Zásady vrátenia tovaru

Chceme, aby ste boli s nákupom 107 úplne spokojní. Ak nie je všetko splnené, akceptujeme vrátenie tovaru do 14 dní od dátumu odoslania. Aby ste mali nárok na vrátenie peňazí, vaša položka(y) musí byť originálne zabalená, nepoužívaná. Musí byť tiež v originálnom balení a nemôžeme akceptovať používané nádoby alebo nádoby s obsahom, ktorý nie je z pôvodného produktu.

  • V prípade masky s 5 balením je možné vrátiť iba neotvorené škatule.
  • Všetky oktové produkty nie je možné vrátiť, vymeniť ani vrátiť.


Ak chcete iniciovať žiadosť o vrátenie, pošlite nám e-mail s číslom vašej objednávky a pomôžeme vám s autorizáciou vrátenia tovaru, podrobnými pokynmi a informáciami o požadovaných požiadavkách.